yesimselcuk Benim kızım yoğurdu severek yiyor. Diğer yiyeceklerden tadımlık yiyor. Doktorumuz her öğün yiyebilir bu iyi bişey dedi. Ama miktarı hakkında yorum yapmadı. Bebeğin ne kadar yerse ver bence sonuçta sağlıklı birşey