Gece-gündüz kavramını ayırt etmesi için. Geceleri hep yatak odasında, ışıklar kapalı ve hiç konuşmadan uyutuyordum, ninni veya piş piş yaparak. Uykusu kaçtığı zamanda sessizce bekliyordum ninni söyleyerek. Şu an 8 aylık kurduğum tüm düzen dişlerden dolayı tepetaklak olsada 😁 ilk aylarında gece konuşmamam işe yarıyordu