Efendikadin Oglum 1 aylik oldu sutum fazla yok mama iciyor cogunlukla bebelac veriorm kakasini yaptiginda aglayarak yapiyor sesli yapiyor kakasini kabizda deil gunde 3 yada 4 kez yapıyor hep huysuz dogdugndan beri arkadaşım alerjisi olabilir dedi bebelac lf mama laktosuz kullanio bebegine bende dun akşamdan beri verdim bu sefer kakasini yesil yapti ve cok ıkındı sizce neden olabilir niye boyle oluo
senceumrumdam1 Efendikadin canım benim rezene çayı iç kimyonlu ve yemeklerinde mutlaka kimyon kullan sütüm fazla yok demişsin bunlar sütte yapar rezene çayını güzel kullanırsan bebeğinde ne gaz kalır nede böyle sancı çeker .
Ozge-aman Efendikadin bazı çocuklar mamaları sevmiyor benim bebeğimde mamayla besleniyor aptamille başladık ama sevmedi mamayı bazı çocuklar aç oldukları için yerlermiş ama mamayı sevmezlermişhuysuz olurmuş dedi doktor bizde değiştirdim sma ya dönün genelde bebekler sever o mamayı dedi sma ya başldığımızdan beri bebeğim mamasını severek içiyor
BrcnBlgn Efendikadin Bebeginin alerjisi olabilir buyuk ibtimal alerjik bir bebek ama kafaniza gore mamalar denememelisin anafilaktik soka sebep olabilir alerjiniz varsa bir uzmanla gorusmenizi oneririm
Tuba92 Efendikadin sümüklü kanlı kaka gürültülü kaka hırıltı şikayetleri var mı canım.bunlar başlı başına sebeb eğer yoksa çok onemsemiyolar laktoz alarjsii en fazla kanlı mukuslu kaka ile oluyor istersen doktora bir görün anne sütü alınca diyet yapılıyor da ona gore mamalar da vardır
Swtlna Alerji ya da laktoz intoleransı olabilir de bunu ancak doktor bilir. Golden goat mama deneyin, keçisütü bazlı olduğu için sindirimi daha kolay, sorunu çözer diye düşünüyorum
2balbiranne Ancak doktor anlayabilir bu durumu tuvalet sorunu yokmuş gaz desem bilemedim siz yine de doktora göstersin geçmiş olsun
SnmMnss Bende bebelac kullanıyorum ama gaz problemi ve kusması olduğu için bebelac gold nutrikonfor kullanıyorum çok memnunum bizimde son zamanlarda bazen yeşil oluyor kakası doktorumuz kanlı olmadığı sürece bir problem olmayacağını mama aldığı için yeşil kaka yapabileceğini söylemişti anne sütünü az alıyorsa yeşil kaka oluyor canım
Tuba92 Efendikadin normalse seyret kakasini cunki bende gotrudum bebeğimi benzer şikayetlerle bebeklerin sindirim sistemi henüz yam gelişmiş olmadığı için öyle dedi birde sma mama kullanıyordum yesil kaka yapıyordu demir oranı yüksek ise mamanın o a yapıyor ya da gazı çoksa v.b kulağı ağrıyorsa gibi karnı ağrıyorsa doktor bana çocukta huzursuzluk yoksa çokta takma dedi
Tuba92 Efendikadin canım.bir de nacizane fikrim 2 ay bebelac verdim aynı dönem de idi bebeğim seninki ile kesinlikle pismanim cocuk aynı şikayetlerle sürekli ağlıyordu. Mama değişikliği yapınca düzeldi. Gazlı ise ekstra gaz sorunu oluyor bebelac ve aptamil de ben Bebevita deneyerek bebeğinin rahat ettiğini gördüm istersen sma da iyi diyolar o da kabız yaptı bir dene derim yada bebelac gold