[silindi] Aselzade buzdolabında nereye koyuyorsunuz? kapağa koyuyorsanız bozuluyor olabşlir ben buzluktan cıkardıklarımda da dolaptakilerde de eksimeye rastlamadım canım
Larenmerve Aselzade 333 kuralı var yanı dısarda 3 saat dolapta 3 gun buzlukta 3 ay ondan sonra degısır be verılmez nasıl degısıklık olur tadında
Aselzade Larenmerve evet o kuralı biliyorum uyguluyorum, ama mesela 1 saat sonra buzdolabından aldığımda tadı ekşimsi gibi oluyor
AslanDeniz Aselzade bende suan ıse başladım buzluktakı stokları verıyorum ayrıca sagıyorum hergun ama hıc tadına bakmadım bugün bakarım yazarım canımm
AslanDeniz Aselzade canım 1 buçukta çıktım işten sut ıznıne geldım dünkü dolaptakı sütü ılıttım posetınde tadına baktım ıyıydı tatlıydı her zamankı gibi ama kayınvalıdeme sordum tadına takılmasın ekşise anne sutunun seklınden bellı olur dedı