Kızım 4 aylık 2. Aydan beri sütüm tazyikli olduğu için meme reddi yapıyordu azar azar o yüzden sütüm azaldı kilo alamadı arkasına mukuslu kaka görmeye başladık süt alerjisi çıktı mama vermek zorunda kalıyorum aynı zamandada emziriyoeum ama mama vermeye başladığımdan beri meme reddi yapıyor git gide ileri derece olmaya başladı sütüm tazyikli olduğu için fazla sütü de sağıp mamayla veriyorum 2 gündür nerdeyse hiç almıyor göğsümü sadece gece alıyor lütfen yardım edin çok çaresizim strese girip iyice sütten kesilirim diye korkuyorum yardıma ihtiyacım var 🥺