Benimde kızım 2 ay 20 günlükken aşırı huzursuzluk kilo almama ve mukuslu kaka şikayetiyle gittik emmediği için sütüm azaldı biraz alerji maması ve süt diyeti yapıyorum şuan 3 ay 20 günlük çok sakinleşti çok şükür ama mamayı biberonla verdiğim için meme reddi yaptı faydasınız görürsünüz korkmayın umarım erkenden geçer