aselimm12 Kızlar bebeğimin 5 aylık damağında yara çıktı bugün onun için doktora gittim kızımın kilosunu ölçtü 6380 çıktı doğum kilosu da 3480 di Aptamil başla dedi ne yapmalıyım çok üzüldüm açıkçası
Saadetkaan aselimm12 evet ayina göre biraz zayif sanki doktorunuz yanlis bisey söylemez eger o baslayin dediyse baslayin bence
Bebegim_0406 aselimm12 üzmeyin kendinizi önemli olan sağlıklı olması kiloyu alırlar da veririler de nasilsa. Doktorunuz başlayin dediyse başlayin zaten ek gıdaya geçtiği zman yemek yer, alır kilo mamayi birakirsiniz ozman
aselimm12 Saadetkaan evet canım başlayacağım bugün insallah kilo alır 🤲 birde uyurken emiyor sadece uyanikken hiç emmez
Mom10 Mom10 Mamaya üzüldüğünüzü düşündüm.Üzülmeyin hiç meme mama desteğiyle kısa sürede toparlanacaktır.Kızım 9 aylık hala mama takviyesi yapıyorum.
aselimm12 FHKK evet canım ona üzüldüm çünkü farkedemedim belki farketsem mamaya önceden başlardım 🌺 ama sağlıklı olsunlar yeter
Saadetkaan aselimm12 hic uzme kendini benim oglum hep anne sutu aldi 5.ayin sonunda aniden sutum kesildi ve bizde mamaya basladik mecburen
aselimm12 Pelo_00 yok canım mama kötü birşey değil tabiki de ben farkedemedim bebeğimin az kilo aldığını bilseydim önceden başlardım
Ecmm Hiç üzülme benim bebeğim sadece 40 gün emdi sütüm azdı zaten sonra aptamil verdim pek sevmedi şimdi evolvia ac içiyo antikolik kiloda alıyo gelişimide çok çok iyi hatta ileride sakın üzülme sağlığı yerinde olsun yeter bugünümüze şükür