Hatce2525 4. Ay kontrolünde eskisi gibi emmediğini söylemiştim dr a o da direk kaşık mama başla dedi kilosu fazla olmasına rağmen o hafta 60 gr almış diye dedi bunu.Sonra geçen gün aşımız vardı tartıldı 1 haftada 270 gr almış ne gerek var mamaya dediler yani hafta hafta bile değişebiliyor ay ay da değişir sağlığı iyiyse sıkıntı yoktur zaten bundan sonra az az alacaklar.