Kızlar bebeğim 20 aylık. Emiyor uyurken vs. Emerken uyur. Ama kesmek istiyorum sizce erken artık oyun oynuyorö emerken üstüm başım açık öyle de keyifli. Her boş bulduğunda meme diyorm bu ayına kdaer her istediğinden verdim. Şimdi kesmek erken mi olur kışın evde baş başa daha zor olacak gibi hazır kapıda dışaedsa daha mı iyi olur