Merhaba kızlar Mart da doğum yaptım ve lohusa kanamasının üstüne adet görmedim dağa doktora gittim sürekli adet olcak gibi kasıklarım ağrıyor ve belime agrı vuruyor o yüzden duphaston ilacını yazdı bu ilacı kullanan memnun kalan varmı yan etkisi falan ?