Oglunaasikanne aklınızı karıştırmak gibi olmasın, benim kızımında göbeğin böyle uzunca bi parça kalmıştı, doktor ameliyat demişti bize de sonra virüs girdi araya erteledik, bir ay kadar akıntı devam etti bende bi batikonla bi alkolle sildim,temiz ve kuru tuttum. öyle kendi aka aka bitti gitti, en sonunda doktor gümüş nitratla yaktı ki akıntı olmasın diye. benim tecrübem yanlış yönlendirmiş olmayayım.