Yapraksarmam canim bize etki etti sonra gene oldi.disden süphelendik.ama diş deģildi,uşutmuş sandik deģildi,kabak verdim belki ondandir dedim deģildi,
Komşuda bi kadin var bebeyime bakti belki boģazinda birşey kalmiş çikinti ya patates parçasi kalmiş dedi.ondan ola bilie dedi.kadina inanmadim.Annem dediki belki birsey kaçmiş bogazina kemik falan.Belki goturelim diye.Inaniyomusun hiç inanmazdim.ishalden 15 gun once köy tavuģu pişirmiştim oģluma.hemin gunden huysuzlanmişti,sabaha kadar aglardi.son 10 gundede ishal yapti.10 gun ard arda ishal bi dusunsene.Ilaç falan fayda etmedi .Bebegimin bigazindan kemik kirintisi çikti.coçuk o gun bu gun rahatladi.aglamadi hiç.iyice uyudu.gene yedi içti.ishal olmadi bir daha .Yanu baska sebebler bile ola bilir.belki birsey kaçti bogazina.insan yani o da