Haticeasni Meraba anneler benim kizim 1 aylik emzik kullaniyorum hemde emziriyorum . anne memesine benzeyen emzik kullaniyordum bugun damakli emzige gectim. Damakli emzik kullanip emmesinde sikinti yasayan anneler varmi
Gdogru Haticeasni ben emziği 8 günlüktü verdim. Damaklıyı tutamadı zorlandı Philips avent ultra air kullanıyor o zamandan beri bi sıkıntı yaşamadık emme konusunda memeye düşkün