filizeynep 4günlükken topuk kanı almıslardı tsh degeri yüksek cıkmıs tekrar kan vericekmişiz merak ettim önemli bisey mi daha sonra düşüyor mu yasayan varmı hanımlar aranızda
Kurt07 filizeynep olabilir canım hata olabilir de bakıtın bende guatır hastasıyım dogdumdan beri 2 kızım var şükür onlarda çıkmadi birsey takip edin çıkarsa eger düzenli gidin o hastalıgın şakası yok
filizeynep Kurt07 guatr hastalıhında bogazda şişlik oluyo benm hamilelikte bogazmda bisey cıktı şiş hala var aynı sey mi
Kurt07 filizeynep olabilir kimi insan da belki olmaz bende yoktur benimki hızlı çalişiyo o yüzden kilo alamiyorum
Yuyu Benim bebeğimde de yüksek çıkmıştı doktor tekrar tahlil istemişti düşer dedi. Ikinci testte düştü. Ben tabi bilmediğim için ilk çok telaş yapmıştım şükür korkulacak bir şey değilmiş yani düşebiliyormuş sizde benim gibi kendinizi üzmeyin
filizeynep Yuyu bianda zeka geriliği yaptıgınıda okuyunca panik oldum cok canım sıkıldı yarın tekrr gidip vericez kan ama cok tedirginim suan