Merhaba anneler. Doğum yapalı 11 gün oldu. 20 lik dışımın çekilmesi gerekiyor hamilelikte de ağrı yapıyordu doğumu bekledim. Çekimin anestezinin süte bir zararı olmadığını biliyorum fakat şuan kanamam devam ediyor acaba bi sıkıntı oluşturur mu ki? Lohusalikta çekim yaptırdınız mı? Bilginiz var mı?