Sum2229 Merhaba hanımlar . Baston bebek arabası kullananlar hangi markayi kullanıyor ve memnunmusunuz ?
Deletedmom278 Sum2229 joie nitro lx tavsiye ederim. Sadece tentesi biraz kısa kalıyor onun harici çok hafif ve sürümü çok güzel ben memnunum.