Aselzade kesinlikle vazgeçmeyin. Aç olsalar da emmiyolar bazen. Uykuya dalmaya yakın verin hemen alıyorlar. Bir de ilk uyandıklarında kendilerine tam gelmeden. Benim bebeğim 5 aylık. 2.5 aylıkken başladı meme reddi, mızmızlık, bazen memede çığlık atma... geçti çok şükür. Zor ama biraz sabır