Çok post açıyorum ama çok merak ediyorum tecrübelerinize sığınıyorum. Şimdiden teşekkür ederim hepinize güzel anneler. Bebeğim 1 aylık elleri kolları durmuyor yüzüyke savaşıyor resmen kundak yapıorm doğru mu acaba ona iyi gelirmi sakinleştrrmi. Birde kucak delisi oyuzden de yapıorm bu sıcakta acaba sıkıyor muyum. Birde altında sdce body var kundağıda müslin örtüyle yapıorm. Sevgiler