Humaakm bende 3 aylikken yaptirmistim keske ilk dogdugunda yapsaydim defim hic korkma cok cabuk iyilesiyor sadece ilk gun anestezi etkisi gecince cok agliyor calpol ver surekli yada fitil agri kesici varsa o daha etkili rahatlatiyor biraz sana tek zorlugu ilk gun ilk gunu atlattin mi bi sikintisi yok doktor merhem falan yazar onlari bol bol sur gunde 3 4 defa diyo doktir ama het bez degistrdgnde sur murlaja ben tertamycyn diye bi merhem kullandim cok iyi geldi sargiyi ertesi gun cikardik biz beze yapismasin diye vazelin surdum bol bol bide sunnete girerken bebegini uyutursan daha iyi olur biz uyutamamistik eger uyumazsa sunnet esnasinda bi oyuncak falan al yanina oyalamak icin gecmis olsun simdiden