Cinars14 Teşekkürler. Biz de babamızı kaybetmiştik birkaç sene önce, bir de o atağı geçirmeden önce üniversite sınavında istediği gibi olmamıştı sonuç, meslek lisesi mağduru puanı iyiyken mühendislik yazınca kırılıyordu. Ailenin en büyüğü tek erkek İstanbul da bizi bırakıp başka yerde de okumak istemedi. Maddi olarak da zordaydik. Babamdan kalan az bir emekli maaşı, annem çalışıyor üç çocuk okutuyor. Artık kendini ne kadar sıkıp bunalttiysa abim o hastalığı geçirdi. Sizin eşinizi de yaşadığı şeyler hastalığa götürmüştür evet. Uykusuzluk çok vardı abim de. Beyinin kimyası hormonlar vs bir şeyler bozulup tetikliyor hastalığı Allah şifa versin zor bir hastalık.