3 aylık bebeğim yatmıyor kendi kendine oyalanmiyor. Devamlı kucak istiyor. Salıncağı var ana kucağı var bebek arabasi hiçbir yerde durmuyor. Koltuğun üzerine yatıyorum ya da yatağa ağlamaya başlıyor. Nasıl alıştırabilirim? Evde hiçbir iş yapamıyorum. Agladiginda pis pislayip susunca yerine koyuyorum ama yine başlıyor en fazla beş dk duruyor 😭