Bugün tam 6 aylık oldu kızım. Son 3 aydır geceleri saat başı uyanıyo emmeden uyumuyo gece uykumuz kalmadı. Bi de son bir aydır uykuya direniyo gece gündüz. Emzik sadece uyuyacağı zaman alıyo. Şimdi uykusu geliyo sallıyorum uykusu var gözleri gidiyo ama emziği diliyle ittiriyo ağzını kapatmıyo ve ağlıyo. Emziği veriyorum susuyo sonra yine atıyo ağlıyo. Sonra ağlama krizine giriyo anca alıp emzircem tekrar sallıcam o zaman uyuyo. Gündüz uykuları zaten yarım saat. Meme bağımlılığı emzik reddi yaşıyoruz. Gece de böyle yapıyo gündüz de. Artık sinirlerim yıprandı sürekli uyutmaya çalışma çabasındayım sürekli. Kaka yapmıyo ondan huzursuzdur dedim fitil verdim yaptı yine aynı. Böyle bişey yaşayan var mı 🙄🙄🙄 kafasını sağa sola çevirip çevirip emziği atıp sonra emzik yok diye ağlıyo uyutmak için çok uğraşıyorum. 🤦🏻♀️💤💤💤