Merhaba hanımlar, bugün 31 günlük olduk. 1 ay kontrolümüz vardı. Bebeğim 3760 kilo doğdu. Doğduğu andan beri sadece anne sütü veriyorum. Bugünki kontrollerinde kilosu 4200 boyunda 57 cm çıktı. Doktorum az kilo almış dedi. Açıkçası çok üzüldüm. Ama moralini bozma bazen 1. Ayda bebekler çok fazla almayabiliyorlar haftaya tekrar çağırdı kilosuna bakmak için . Benim gibi 1. Ayda kilosu az olup sonra toparlayan annelerimiz oldu mu acaba ? Bir de sanırım sütüm az çünkü bir tarafı emzirdiğinde diğerinden süt geliyor mu diye sordu? Maalesef hiç bu şekilde akmadı sütüm? Hamama adında bir çay verdi bitkisel bakalım onu içmeye başlayacağım. Sizin başka önerileriniz var mı acaba ?