bebeğim 25 günlük. emmeyi çok sevmiyor zar zor 10 dk tek göğsümde kalıyor 5 6 dksı emiyor. sonra istemiyor bırakıyor biraz sonra yine deniyorum almıyor ağlıyor aslında sütüm var. ortalığı yıktığı için süt sağamıyorum o an ve mama takviyesi de yaptığımız için mamasını veriyorum. biraz mama verip sakinleşince yine deniyorum hala almıyor. açtı ağlarken de çok denedim olmuyor. içime sinmiyor ama başka yol bulamadm yaptığım yöntem doğru mu o 5 6 dkda alacağını almıştır değil mi en azından?