Aci Sizi çok iyi anlıyorum fakat 45 gün sabır tükenmesi için çok erken bir süre 😊 Annelik eşsiz bir duygu ama çok da zor. Bebeğinizin sorununu aramayı bırakmalısınız bence, çünkü tek sorunu dünyaya adapte olmaya çalışmak. 14. günden yaklaşık 4. aya kadar hiç uyumayan, devamında da ‘normal’ bebeklerin çeyreği kadar uyuyan bir bebek annesi olarak yazıyorum bunları. Biz 3 ay oturduk, ben yastığa başımı 2 aydan fazla süre koymadım. Şöyle düşünün; koca koca insanlarız, bir şehir değişikliği yapsak alışmamız ne kadar zaman alıyor, kimimizin psikolojisi bozuluyor vs. Bebeklerimiz hiç bilmedikleri bir dünyaya adapte olmaya çalışıyorlar, yani bu süreç çok normal. Kendinize dünyayı dar etmeyin. Yaşadığınız sürecin normalliğini kabul edip her şeye rağmen keyfini çıkarmaya bakın. Bebeğiniz dışındaki tüm işleri de unutun. İnanın çok hızlı büyüyorlar🌸