Ben almıştım hiç memnun kalmadım zaten içerik olarak mühendisinoğlu da önermemişti
tulin doğrudur cnm hiç kullanmadım oyüzden yorumsuzum denicez bakalım
Mgtlh çok sızdırıyor altını bağlıyorum bir bakıyorum pijaması ıslak bebeğin
Aras-ve-Annesii deneme paketi zaten şampuanla ıslak mendil de var
bluem inşallah güzel çıkar
My_LiFee 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
bluem aynen öyle şampuan 500ml hemde
Aras-ve-Annesii hadi inşallah memnun kalırsın mendil stoklanmış olur😂😂
Misirekmegii rica ederim güle güle kullanın
Fatmako Bn ilk defa denicem normal de sleepy kullanıyorum
Aselhafsam bende normalde prima kullanıyorum hiç değiştirmedik bezinin markasını 💎
Misirekmegii ☺️☺️