TugbaAda Merhaba kızlar 16 gün önce sezeryan oldum ve çok kötü kabızlık problemi yaşıyorum ne yapabilirim kayısı kiraz filan yedim yine bir etkisi olmadı
Deletedmom280 TugbaAda duphalac die bir şurup var al kullan cnm bebeklere bile veriyorlar zararın yok yani