Efeninannesi12 Kızlar bebeğim 1 aylık evim kaloriferli ama öyle sıcak değil yalıtım olmayınca yatak odasında radyatör kullanıyoruz oda ısısı hep 25 26 oluyor uzın kollu zıbın ve alt üst takım giydiriyorum bide külotlu çorap altına yani alt üst iki kat siz nasıl giydiriyorsunuz acaba incemi giydiyorum
ayis Efeninannesi12 ben alttan atlet üstüne uzun kollu zıbın alttanda çoraplı pijama en sonda altlı üstlü takım
Littlemisssunshine Efeninannesi12 evim hep 24 derece benşm de. İçine kısa kollu badi, alttan çorap, üzerine ayaklı pijama ve uzun kollu üstü, onun üzerine de şu peluş gibi olan tulum
eliffozpogda Bende kaloriferli evde oturuyorum bebeğim 3 ay 27 günlük. İçine kısa kollu çıtçıtlı giydiriyorum. Üzerine alt üst takım patikli ve üzerine çorap. Yada tayt giydiriyorsam 2 tane çorap giydiriyorum. Ve kesinlikle gece uyurken ya bileklerini çıkmayacak ince tek çorapla yatırıorum yada patikli alt. Hem kan dolaşımı hemde rahat uyuması için