Selam kızlar yazlık ve kışlık uyku tulumu öneriniz ??
1fgn bende burdayım 🖐
1fgn kışlık e bebekten aldım iyiydi 1.5 tog aldım
1fgn owli aldim ben
Bekliyeyim ben de burda
Bende bekleyeyim
🤚🏻Bende bekliyim
Kızlar ne oldu otobüs gelmedi mi 😃@Evgin267