Bebeğim Önceden sallayarak uyutuyorduk sonra beşiğinde kendiliğinden uyumaya alışmıştı iki yolculuktan sonra şimdi sadece arabada koltuğunda uyumak istiyor gece uyandığında uykuya geçemiyor arabanın anahtarını koyduğumuz yere gidp hadi beni arabaya götür yapıyor dün akşam 9.30 dan 12.30 kadar direndim ama gözü baya kanlanmış ağlamaktan en sonunda arabaya götürdük öyle uyudu ama yalvarıyorum şu post üstte kalsın bu çocuğu nasıl normal uyumaya Tekrar geçirecem aşırı inatçı çok ağlıyor oyunlar oynuyorum saatlerce uykusu geldiğinde kendisi istesin diye ama yok yine de ağlamaktan bitap düşüyor yine de uyumuyor lütfen sallamaya bile razıyım yeter ki evde uyusun tekrar nasıl alıştıracaz bi akıl verin