Ben ilk doğduğu günden beri 3 saatte bir emzirdim. 40ı çıkmasına yakın kendi haline bıraktım bu defa geceleri 1 kez uyanmaya başladı. Şuan 3 ay 7 günlük. Akşamları 9 gibi emzirip yatırıyorum sonra saat 12ye doğru tam uyandırmadan altını değiştirip emzirip yatırıyorum sabah 6 buçuk 7 gibi uyanıyo. Nasıl alıştırırsan öyle gidiyo