Pisi merak etme canım 4. Ay atağı böyle zormuş maalesef bizde aynı şeyleri yaşadık hatta benim kızım 4 ve 5 atın hepsini neredeyse atak haftası olarak geçirdi inanır mısınız kucağımdan indiremiyorum assaji edildiğin gibi çığlık atıp ağlıyordu insanlar halime açıyordu bile veya kucağa alışacak vak falan diye başka türlü durmuyordu ama ne yapayım neyse öyle böyle büyüttük çok sukir hanımefendiye Allah sizi de rahatlarsın insAllah tez vakitte