Meliseenur bizim söylediğin gibi oldu canım sakın canını sıkma ve mamayada başlama derim 3.ayda kızım 500 4.ayda 400 gr aldı doktorum her ay 1 kilo almasını bekleme hem alırsa nolur bu çocuğun hali dedi, sütünün geldiğinden de eminsen ve bebişin huzursuz değilse mamaya gerek yoktur bence🌸