Merve_mina oğlum 2 ay 21 günlük hem kolik, hem besin alerjili, hem reflülü. Inan geceleei onunla birlikte çok agladim o sancılar yüzünden. Piyasaki bütün ilaçları kullandik hepsi geçici çözüm sağladı. En son 1cay bardağı suda 1 çay kaşığı anason ve 1 çay kaşığı kimyon demleyip, günde 3 kez 3cay kaşığı vermeye başladım. Çok şükür şuan gazını kendi çıkarıyor, aglama krizleri bitti. Bi deneyin isterseniz buna karşı olanda var ama bebegimde, bende bir ohh dedik artık cocugumun yüzü gülüyor.