Happybaby nerdee 2.si 5si 😀😀 kaç kez denedim, sevmediği şeyleri es geçip bi kaç gün sonra tekrar tekrar deneye deneye 2 ayda ancak düzgünce yemeye başladı😀 4,5 aylıkken tadımlara başlamıştım 6,5 aylıktı daha o zamanlar ağzını açıp yemeye başladı ki ondada 3-5 kaşık yiyip sıkılıyordu, arada sevmediği seyleri iki kaseye bölüp birine çok az pekmez karıştırıp veriyordum onu yerken diğer kasedende araya sıkıştırıyorum böyle 3-5 denemeden sonra sevmediği şeyleri pekmezsizde yemeye başladı Allaha Şükür🙏🏼 Sizde sabırlı olup sürekli denemelisiniz, zorlamadan gülerek konuşarak tekrar tekrar denemekten başka çaremizde yok😬