Benim 4 buçuk aylık kızım var ocak ayında sezeryen doğum yapdım.3ayım tamam oldukdan sonra adet gördüm.Sonra bir daha olmadı.Sadece anne sütüyle besliyorum bebeğimi.Malesefki adet gördükden sonra eşimle birlikte olduğumuzda 2,3 defa kendisini geri çekemedi ve olan oldu Hamile kalmakdan korkiyorum.Başına böyle birşey gelen oldumu doğumdan sonra adet görüb sonra görmeyen oldumu?Lütfen yardım((Bu arada yazılım hataları için özüe dilerim Azerbaycandan yazıyorum