Nrydmgc canım gazını cıkarmaya calıs her emzirmeden sonra. Gazdan olabiliyor, sık sık emziriyorsan sindiremediğinden de olabiliyor. Gazını cıkar, emzirme aralıklarını uzun tut. Emzirdikden sonra 20 dakika ayakta tut. Kilo alımında bi sıkıntı yoksa korkma. Cok gecmiş olsun 🙏