badew Kızlar bebeklerinizi ne zaman oturtmaya başladınız.3,5 aylık kızım var asla yatmak istemiyor kendini kaldırmaya çalışıyor ve bayağıda kaldırıyor oturunca çok mutlu oluyor .sizce ne zaman oturtmaya baslamaliyim
Seda_123 badew 3.aydan beri hevesli 5 aylık şu an kısa süreli oturtuyorum kucağımda 6.aydan sonra tam oturtucam
Deletedmom310 badew 3 aydan beridir benim kızımda.surekli kendini kaldiriyor oyun halisinda bile.oyuncaklardan tutup.kemdimi çekiyor yukarı ama 6 aydan önce yasak dedi doktorumuz
Mom103 badew inan benim kızımın kafası uyuduğu zamanlar hariç yere değmiyordu hep kalkmaya çalışıyordu😂 5 aylık olunca kucakta dik bir şekilde oturtabilirsin demişti doktorumuz biz de öyle yaptık. Kızım da muradına erdi hala yatmayı hiç sevmiyor😘
Seydameva badew 3.5 aylıkken kucağımda 4 aylıkken günde 10 dk destekli 5.5 aylıkken tamamen desteksiz oturuyordu 😊
Seda_123 badew 4.ayda başladım kucağımda kısa süreli oturtmaya 5 aylık hala öyle kısa süreli oturuyor
Happytwins badew bizimde öyleydi ben oturttum kucağımda hep 4 aylıktan sonra hafif kaykık koltukta da oturttum ama en fazla bir dk . Şuan 4 buçuk aylık kucağımda hep oturuyorlar bi yere de gün içinde arada koyuyorum Çünkğ istiyor yAni her çocuk belli ediyor gelişimi yeterliyse bence sıkıntı yok yAni pat diye devrilmiyorlar da bi süre oturuyorlar öyle beş aylıktan sonra sürmeli oturtmayı düşünüyorum tabi yine durumlarına göre
Tiviti30 Benim oğlumda 97 günlük oldu oda kalkmak istiyor artık çevresinin farkına varınca ama çokk erken şu anlık kucağımıza dik olarak yatırıyoruz biraz duruyor.
eesmadere badew bebeğim üç aylık kucağımda sürekli belini kafasını ileri atıyo. Oturur pozisyona geliyo gibi oluyor. Zorla geri yaslıyorm bidaha. 5-6 aydan önce oturtmayın diyolar. Üzülüyorm zararı olacak diye