yeni doğum yaptım 24 günlük bebeğim var emzirmekten göğüslerim yara olmuştu hatta kabuk attığını biliyorum lansinoh krem bende işe yaramadı arkadaşım sayesinde mumsy diye bir markanın göğüs yaralarına iyi gelen spreyiyle kremini aldım öyle yaralarım geçti bebeğim hala ememiyor damağıyla ucunu ısırıyor kafasıylada çektiriyor sündürüyor bildiğiniz ve her saat hatta yarım saatte bir emmek istiyor artık derin nefes alırken bile göğüs uçlarım çok sızlıyor 24 gün oldu yara olmuyor göğüslerim ama çok sancıyor uclarını biyerlsoyuk gibi oldu 😬🥴