Glsnkzlc ebruaren Benim oğlumda başlarda sevmiyordu iki aydan sonra başladım ben uyutmaya yüzüstü bazen 3 saat bazen yarım saat uyuyor o değişiyor ama sırtüstü hiç uyumuyordu
teachersrn Glsnkzlc benim oğlum da sürekli yüz üstü uyuyor asla sırt üstü yatıramıyorum yatsa da çok kısa sürede elleriyle kendini uyandırıyor yüz üstü uykuları çok uzun ama ne zaman nasıl sırt üstü yatmaya başlıcak :(
gozdeninbulutu ebruaren sakindi sünnetten sonra ne uyudu nede durdu herkes diş çıkarta bilir diyor ondan huysuzdur diyorlar çevremdekiler canım
Pnrnhr ebruaren aynı benim bebeğim ya. Uyumuyor resmen hep uyanık hep kucakta emziğin içinden sit gelmeyince sinirlenitor bağırıyor 27 ginlğk
Pnrnhr [bilinmeyen] kollarını kapattırmıyo ya uyurken bile kollarını örtemiyorum uyanıyo hemen sinirleniyo😫 elleriyle kendini uyandırdığı için ben de kundak yapmak istiyorum ama kızıyo. Ya çok zor bu süreç geçsin biran önce
ebruaren Pnrnhr aynen uyuyunca ustunu de ortturmuyor cok degısık bu cocuklar😓ortsunu ayagında hıssedınce uyanıyor
LittleMan Pnrnhr bende ilk başta oyle dıyordum bizimkiler sıkılıyor kundaklayamam vs diye . Ztn kollarını kapatmıyordum üzerine çekiyor yüzlerini kapıyor dıye ama baktım yok kollarını oynattıkca uyanıyorlar dedım alışsınlar. Ztn tek zıbın giyiyorlar ince örtüleri var onlara yarım kundak yapıyorum bacakları acık oluyor ohh mis gibi uyuyorlar sabah kadar
Pnrnhr ebruaren evet ben de artık üşürse de mapayım deyip örtmüyorum ayaklarıyla vurup açıyo zaten örtünce deçok agrasif bi kız😩
Gurbettebianne ebruaren 6 aylık olcaz ve hep öyleyiz canım .dabah 6 7 uyanır . Gündüz toplam 1,5 saat uyur sonra gece taa 2,5 da uyur . Sabah 6 ya kadar da bi 3 defa uyanır . Ben bir çözüm bulamadım böyle gidiyoruz 🤷♀️
Glsnkzlc teachersrn Ben gece hala kundak yapıyorum ve sırtüstü yatıyo Gündüz yatırıyorum bazen kısa sürüyo uykusu mesela üç gündüz uykusu uyuyorsa birini sırtüstü yaptırabilirsin tabi kısa süreceğini bilerek ☺️ Böyle böyle alışacaklar zaten bi kaç aya kendi uyuma şeklini kendi belirleyecek biz nasıl yatırırsak yatıralım 👍🏻