Happytwins çok çok çok erken. Zaten tadım yapacaksınız yaklaşık bir ay. Bir çay kaşığı şeyi eline verirseniz ne ağzına götürür ne tadar ilk 15, 20 gün. Başlarda sıkıp sıkıp atıyorlar. Ayrıca her şeyi blw ile yemelerini mantıklı bulmuyorum. Başkasının evinde, dışarda tam bir rezalet oluyor. 8.aydan önce yapılmasını hiç mantıklı bulmuyorum