Nlayikra canım iki gündür ben elma,muz,şeftali,kayısı bunları rondadan geçiriyorum içine de kıvam alsın diye iki tane cici bebe bisküvisi koyuyorum meyvelerin tadı çok hoşuna gidiyor muhallebidense bunu daha çok severek yedi 😊
Hurmalı muhallebi yapıyorum onu da çok seviyor.