Cigdemcey kızım 3,5 aylıktan beri kafasını kaldırarak oturmak istiyordu. Kucağımda oturtuyordum anlık ağırlık vermeden. Ama 4,5 aylığa kadar engelledim. Sonrasında kucağıma alıp oturttum. 5 aylık olunca destekli oturtmaya başladım. Ya elimle ya da yastıkla çevreleyip. 5 ay 14 günlük şu an 5 dkya kadar desteksiz oturabiliyor, devrileceği zaman kollarından güç alıp düzeltiyor kendini. Ama günde en fazla 2 kere izin veriyorum, onun dışında fazla yüklenmemeye çalışıyorum. Sofraya otururken de mama sandalyesine arkasından yastıkla destekleyip oturtuyorum. Yine 5 dkyı geçmeyecek şekilde. 6 ayı doldursun, tamamen bırakıcam istediği kadar otursun. Benim doktorum ne yapmak istediğini hazır olduğunda sana o anlatır demişti.