Eyme27 sezengibi canım bana da bı foto atarmisin gonulgarip_gngrmz integrM hesabım siyah beyaz fotoğraf var profilde
Gizemlaleli sezengibi bana resim atabilir misn bende kanguru almak istiyorum eğer bana uygun olursa alabilirim
sezengibi Emel12 inan zaten çok uygun veriyorum son fiyat kendim 120 ye aldım bebeğim 7 aylık di aldım korona oldu hiç kullanmadım 2 sefer oda çok heveslendigim için sokak arasında bebeğimi dolaştırırken kullandım
sezengibi Emel12 kesinlikle sorun olursa yol paranı ben veririm allah göstermesin ayıplı kötü mal değil rabbim öyle parayı nasip etmesin