badew ne kadarlık bebeğiniz bende aynı sorunu yaşıyorum 11 gün yapmadı lavmanla yaptırdım doktor randevumuza bi kaç gün var huzursuzluk ağlama yok keyfi yerinde sadece anne sütüyle besleniyor gün de 4 tane dolu dolu çişli bez aliyorum kendiliğinden yaptığı gün benden mutlusu yok siz doktora danıştınız mi acaba ne dedi doktorunuz ?