GramPozitifBakteri İlk dozu 6.ayda , 2.dozu 9.ayda yaptırdık. Şimdiye kadar hiçbir aşıda ateş olmamıştı ilk kez 2.dozda oldu 38.4 e kadar çıktı.Üzerini incelttim falan ama düşmeyince mecburen 1çay kaşığı calpol verdim. 1 saat sonra ateşi düşmüştü çok şükür.Kolsuz body ile yatırdım o gece sıcak basmasın diye.Aralıklı kontrol ettim tekrar yükselmedi.Dişle karışmışmı bilemiyorum,kızımın diş dönemleri sadece gece huzursuz geçiyor ateş olmadı hiç.Umarım bir an önce ateşi düşer bebeğinizin,geçmiş olsun🙏🏻🌸