Kızlar selam 3 ay 9 günlük oğlum var.Son zamsnlarda sütüm azalıyor gibi geliyor bana.Önceden hem çok ağır oluyprdu göğüslerim hemde kendiliğinden akıyordu. Şimdi öyle
birşey yok.Coronodan dolayı hastaneyede gidemiyorum. Sütümün Yarayıp yaramadığını kilosundan anlardımBu arada mama vermedim.Günde 3 kere kakasını yapıyor altın sarısı. Sizce yarıyormudur sütüm nasıl anlayabilirim?