Busrablt61 Oğlumun poposunda su toplamışta patlamış gibi izler var ama su toplama yok pişikte değil bezden alerji mi oldu desem değiştirdim yine var pişik kremide sürekli sürüyorum ama sadece bez bağlanan yerlerde var kasıklarda ve popoda anlayamadım 😔
hunilimomm Busrablt61 bizim de sırtında var yanı gam bezin denk geldiği yerler isilik olmuş gibi kırmızı kırmızı ve kaşınıyor sanırım bez sıcaktan yara yapıyor poposunda da ben bu aralar acı çok yedim pişik gibi kabarcıklar oldu geri bıraktım gün içimde nerdeyse 2 kez yıkıyorum öyle geçiyor
Busrablt61 fatmaak şimdi baktım google dan da mantar başlangıcıymış sanırım kakadaki asitten olurmuş yarın bi doktora göstericem inşallah geçer hemen