Alyask biogaia Damla’yı 3 ay kullandık sonra doktor bırakın kullanmayı dedi. Damla’yı kestik 1 ay oldu hiç bir sorun yoktu niye böyle oldu anlam veremedim başka doktora götürdüm farklı bi isimde probiyotik verdi en iyisi kullanıyım probiyotiği. Bide sadece gaita testi yapıldı kandan hiç bakılmadı. Gaitada enfeksiyon rota veya alerji hiç bir sorun göremediler