TazecikAnne22 Hanımlar bebeğim henüz hala desteksiz oturamıyor. Emekleme çabası yok. Oturmaktan çok yatmayı seviyor. Oturtuyorum kendini geri yere yatırıyor. Sizce bunlar normal mi? En çok da oturmaması desteksiz oturamaması düşündürüyor. Normal mi?
Ftmvrs13 TazecikAnne22 benim kızım 10 ay 15 günlük yanılmıyorsam 8. Ayının ortalarına kadar önüne arkasına yastık koydum henüz yeni oturdukları için fazla istemiyorlar ama bi süre sonra alışıyorlar
Yigitahmedim TazecikAnne22 normal yani bende hep 8 ay bitene kadar yastık koydum onu ne arkasına kendisi oturamiyordu
Happytwins TazecikAnne22 tamamen bebekle alakalı her bebek farklı gelişim gösteriyor. Doğru mu bilmiyorum ama destekli oturma minderleri de biraz geciktiriyormuş bende almayı düşünüyordum ama emin değilim kucağınızda oturtun sırtı size gelecek şekilde elinden tutun yaslanmasın faydası olur diye düşünüyorum ama acelesi de yok . Dediğim gibi her çok farklı bi arkadaşımın çocuğu 9 aylık yürüdü bi arkadaşımın çocuğu 16 aylık yürüdü ikisinde de bi gelişim sıkıntısı yok ☺️
Defne06 TazecikAnne22 benim bebeğim 8 aylık oturuyor ama bir dakika gibi zamanda yorulup öne yığılıyor 😁 oğlum 9-10 aylıkken oturmuştu 15 aylık iken yürümüştü kızım nasıl olacak bakalım
Smrenes Normal 8.ayda oturmaya başladı benimde oğlum zamanla her şey olur acele etmeyin her bebeğin gelişimi farklıdır..
TazecikAnne22 Yigitahmedim masumserseri Teşekkür ederim kızlar saolun Bazı postları okudukça bi sorun mu var diye düşünmeye başlamıştım :(
masumserseri Benimde bebegim 7 aylik destekle oturtmaya calisiyorum her bebek ayni olmaz tabi ama gec kalmis degiller bence 😊😊
TazecikAnne22 Happytwins O minderlerden bende alacaktım almadım evet öyle tabi canları sağ olsun teşekkürler 😊
Efy Benim kızım 9 aylıktı desteksiz oturmaya başladığında hiç emeklemedi sıralamadı sadece yerde yuvarlanıyordu yaşına girince yürümeye başladı şimdi durduramıyoruz ☺️ Bende çok endişe etmiştim ama her bebeğin gelişimi farklıymış endişe etmeyin sizde
Muhkub2016 8 buçuk aylık tı tam anlamıyla devrilmeden oturduğunda. Doktor normal demişti. Zaten 7 8 ayda oturmaya başlar çoğu bebek dedi.
TazecikAnne22 Muhkub2016 Normal kontrollerine bile götüremiyoruz ki artık korkudan hiç birşey soramaz olduk
Hulyali Benim bebeğim 10 aylık falandı desteksiz oturduğunda 13 aylık emekledi her bebeğin gelişimi farklı ☺️